Informujemy mieszkańców – beneficjentów projektu pn. „Eko – energia w gminach: Tuszów Narodowy - Mielec”, którzy instalują panele fotowoltaiczne, że konieczne jest dokonanie zgłoszenia instalacji PV do PGE.
W budynku Urzędu Gminy w Tuszowie Narodowy będzie dyżurował pracownik wykonawcy, który pomoże przygotować w/w zgłoszenie.
Do przygotowania zgłoszenia potrzebne będą:
1. Umowa kompleksowa na dostawę energii elektrycznej.
2. Ostatni rachunek za prąd (całość, nie dowód wpłaty).
W przypadku braku ww. dokumentów, dane potrzebne do zgłoszenia, to: adres zamieszkania, Pesel, aktualny nr licznika, nr PPE oraz moc przyłączeniowa;
każda z tych informacji jest dostępna na infolinii: 422 222 222 lub dystrybucji PGE tel. 17 749 58 05
Ponadto potrzebne informacje:
1. Rodzaj przyłącza (ziemny, warkocz, bądź 4 osobne druty).
2. Nr słupa z którego jest podłączony budynek (często jest w umowie, jeżeli nie, na każdym słupie jest tabliczka z numerem).
Zgłoszenie musi podpisać osoba, na którą jest wypisana umowa. Jeśli umowa była podpisana przez dwie osoby, zgłoszenie również muszą podpisać te same osoby.
Przygotowanie tych informacji znacznie usprawni przygotowanie zgłoszenia.
Najbliższy dyżur: 5 lutego 2020 r. /ŚRODA/ w godz. 9.30 – 15.00
SALA OBRAD Urzędu Gminy w Tuszowie Narodowy /pokój nr 10/.
Projekt „Eko energia – w gminach: Tuszów Narodowy – Mielec” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.1 Rozwój OZE - projekty parasolowe RPO WP 2014-2019.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |