W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego należy uzupełnić formularz
"Protokół zgłoszenia reklamacji i wykonania naprawy instalacji"
oraz przesłanie na adres e-mail: gmina@tuszownarodowy.pl.
Zgłoszenia dokonuje Gmina Tuszów Narodowy, jako właściciel instalacji (przez okres 5 lat).
W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia serwisowego, obowiązuje cennik usług serwisowych, a jego koszty ponosi użytkownik (mieszkaniec).
Cennik usług finansowych:
Przed zgłoszeniem reklamacji proszę zapoznać się z "Informacją dla użytkowniów paneli solarnych" opublikowaną 20 kwietnia 2020 r. (link do publikacji: http://2.prologit.pl/asp/archiwum.tuszownarodowy.pl/pl_start.asp?typ=13&menu=1&dzialy=1&akcja=artykul&artykul=1347)
Serwis pracuje w godzinach od 8.00 do 16.00 (od poniedziałku do piątku).
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |